sobota 16. září 2017

Háčkovaná kabelka s podšívkou

Velice jsem si oblíbila háčkování z textilních přízí. Na košíky domů používám vlastnoručně vyrobené, ale pro svůj obchod Růčo-Zrůčo a Fler (na kterém to ovšem prodávám s přirážkou provize Fleru), používám kupované příze, které ovšem také vznikají ze zbytků, ovšem mnohem delších, takže tam je minimum spojů a také šířka je konstantní. Používám značky YarnArt Macaroni, Vlnika Špagi a Bobbiny. Nejkvalitnější je YarnArt, a to přesto, že je levnější než ostatní. Nebývají na něm fleky, šířka je stejná po celé délce a spoje jsou kvalitně sešité, ale nenašla jsem na prodej žádné se vzorem. Na Bobbinách jsem měla hodně fleků, šířka bývá dost různá a spoje jsou nekvalitně sešité, ale nabízí hodně vzorů. Vlnika prodává i pěkné vzory, téměř bez flíčků a šířka taky ujde.
Tentokrát jsem vyrobila kabelku i s podšívkou. Na podšívky používám kvalitní čisté látky, ale jsou také recyklované. Až na kovové doplňky je tak kabelka ekologická. Podšívka je sešitá na šicím stroji.

Takto vypadá výsledek:


Pokud chcete vědět, jak ušít podšívku, doporučuji se podívat na jeden z mých dřívějších příspěvků. Třeba zde.
Tato šedá příze je dost pevná díky šířce i materiálu, takže nebyla potřeba výztuha. A jak jsem všívala podšívku?

Zde je pár obrázků: 
Připravená podšívka s magnetkami. Pod magnetky dejte výztuhu, klidně i dvě vrstvy, aby se kabelka dobře otevírala a nepáralo se to kolem. Věřte mi, zkusila jsem to i bez ní a je to na nic.


Podšívku si přišpendlete, aby byla rovnoměrně rozmístěná.


Přišívá se ručně. Doporučuji nit barvy podšívky. Pokud by se Vám nechtěně podařilo, že by byla vidět, nebude to rušit.
Přišívá se jakoby ze strany rubu a to včetně uzlíků. Zvládne to i začátečník. Výšku podšívky mám tak, aby nahoře zbyl jeden řádek volný. U magnetek můžete stehy přidat, protože budou více namáhané. Já dělala asi 3 mm stehy a stačilo to.



Obrázek posledních stehů. 

Přišití mi trvalo cca 30 minut. 

Pokud se Vám kabelka líbí, ale neumíte háčkovat, můžete si ji koupit na mém eshopu





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!