pátek 31. ledna 2014

Náušnice

Sedím doma na nemocenské s angínou. Samozřejmě, že mám kromě ležení co dělat, ale nechce se mi do toho;)
Už dlouho jsem vymýšlela jak vyrobit vlastní náušnice typu ear cuff. Jedny jsem si koupila nedávno v H&M, ale po nějaké době mě z nich vždy začnou bolet uši. Takže nejdůležitější podmínka vlastních náušnic je, abych s nimi vydržela celý den.
Takto se mi podařily:


Pokud se Vám líbí, můžete si je vyrobit dle mého návodu:

Co budete potřebovat:

  • tenký šroubovák
  • 8 ks perel
  • perlové náušnice
  • drát 0,3 mm délky cca 15 cm
  • asi 10 cm drátu většího průměru - koupila jsem ho bez popisu:(
První se musí vyrobit vrchní část:
Návod, podle kterého jsem to dělala je zde:
Já neměla žádné takové odborné kleště, jen kleště na stříhání drátu a šroubovák.
Podařilo se mi to až na po třetí, takže to nevzdávejte;)






A teď druhá část náušnic. Vezměte perličkové náušnice a tenký drát:

Omotejte náušnici a zakončete drát podle obrázku.


Teď navlékněte perly

Teď musíte trochu improvizovat při spojení s vrchní části. Udělejte to pomocí drátu, na kterém jsou navlečeny perly.


Nosí se velmi dobře. Jsem spokojená:)










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!