středa 29. srpna 2012

Úprava balerínek

Předem chci poděkovat všem, co navštěvujete můj blog. Je potom vidět, že má nějaký smysl:-)

Dnes Vám ukážu balerínky, které jsem před asi dvěma lety koupila v New Yorker. Byly krásně bílé, ale víte jak vypadaly po dvou letech? Nedaly se nosit....Bylo mi líto je vyhodit, a tak jsem je upravila, aby se daly nosit dál.
Zde je výsledek:


Pokud byste chtěli podniknout něco podobného, zde je postup:

  1. Do bot narvěte papír (noviny, letáky, ...), abyste si neobarvili i vnitřek. Pokud boty mají podpatek, olepte ho lepící páskou, aby se taky neobarvil. 
  2. Vezměte si barevný akrylový sprej a přestříkejte boty. Nechte uschnout a provětrat, nejlépe přes noc.
  3. Vytvořte mašličku nebo kytičku z látky či ze stuhy. Pomocí lepidla na boty, které prodává Pattex a stojí do 60 kč, mašličky přilepte ke  špičce bot. Naneste lepidlo na obě styčné plochy a nechte chvíli  větrat, potom plochy stiskněte k sobě, zajistěte například kolíčky na prádlo a nechte zaschnout. Návod je taky na obale lepidla. 
  4. A hotovo, Stačí obout a dělat novou parádu skoro zadarmo. Sprej i lepidlo určitě zase použijete:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám, že jste si našli čas pro komentář na můj blog!